Cilek gyerekbútorok közvetlenül a hivatalos importőrtől!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.cilek-butor.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.cilek-butor.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://www.cilek-butor.hu/aszf.pdf

A Szolgáltató adatai, elérhetősége

Szolgáltató neve:                                                                ANIX Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.

Szolgáltató címe:                                                                9700 Szombathely, Semmelweis u. 28. Fszt. 11.

Képviselő:                                                                           Turtóczki Attila ügyvezető

Adószám:                                                                            21319860-2-18

Cégjegyzékszám:                                                                Cg.18-06-106057

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve :                         Szombathelyi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve:                                                              magyar

Bankszámlaszám:                                                              K&H 10400968-49555348-48561003

Telephely:                                                                           ANIX GYERMEKÁRUHÁZ 9700 Szombathely, Semmelweis u. 28. (Bejárat Vasút u 15 felől, Vasútállomástól kb. 100m)

Telefon:                                                                               +36-94/460-049

Mobil:                                                                                  +36-70/458-3183

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel

való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen

használt elektronikus levelezési (e-mail) címe:                  webaruhaz@anix.hu

Adatkezelési nyilvántartási azonosító:                               NAIH-117700/2017

A tárhely-szolgáltató neve:                                                 SiteGround Spain S.L.

A tárhely-szolgáltató címe:                                                 Calle Prim 19, 28004 Madrid, Spain B - 87194171

A tárhely-szolgáltató e-mail címe:                                      info@siteground.com

A http://www.cilek-butor.hu weboldalon elérhető online webáruházban történő megrendelésekhez

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2018. év május hó 25. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, másolása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Érvényességi terület

A jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a http://www.cilek-butor.hu honlapon történő értékesítés ajánlataira, szerződéseire, szállításaira, vagy egyéb ezzel kapcsolatos szolgáltatásaira vonatkoznak.

A jelen ÁSZF a ANIX Kereskedelmi és Szolgáltató Bt (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a http://www.cilek-butor.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a http://www.cilek-butor.hu weboldalon keresztül történik.

Szerződés

A webáruházunkban történő rendeléssel a PTK szerint "ráutaló magatartás" folytán (Ön vásárolni, mi eladni szeretnénk) szállítási (személyes átvétel esetén azonban adás-vételi) szerződés keletkezik köztünk. Mivel Ön távol van, ezt a szállítási szerződést a hatályos jog szerint "távollévők között kötött szerződés"-nek hívják, amit a fogyasztók védelméről szóló, 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlament és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, "a távollévők között kötött szerződésekről" szóló 17/1999 (II.5.) kormány rendelet szabályozza.

A webáruházban közzétettek nem minősülnek ajánlatnak. Az Anix Bt. fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a vásárló, a webáruházon keresztül leadott megrendelést visszautasítsa, ha az nem teljesíthető (például: hibásan feltüntetett árak, kifogyott készlet, gyártótól/nagykereskedőtől nem rendelhető termék). Az Anix Bt. az egyes termékek vonatkozásában – különös tekintettel az aktuális akciókra is – fenntartja az árváltozás jogát. Az Anix Babaáruház rögzíti, hogy a webáruház által automatikus visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által az Anix Bt. tett vételi ajánlat elfogadásának.

Az áruház kezelése

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes műszaki leírás is található. A lap alján láthatja az árat, illetve itt teheti kosarába a terméket.

Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Keresési lehetőségek

* a GYORSKERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban. 
* Az ÖSSZETETT KERESÉS funkcióval, jóval szélesebb skálán kereshet akár a termék leírásban, akár a gyártó neve szerint, akár megadott értékhatáron belül.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhozszállítással illetve személyes átvétellel rendelhetőek meg.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szolgálnak.

A felsorolt termékjellemzők és a képek tájékoztató jellegűek.

A termék(ek) változtatási jogát a terméket gyártó cég, és a webáruház üzemeltetője fenntartja!

Az esetleges elírásokért, (ár, méret, szín, stb.) a webáruház üzemeltetője felelősséget nem vállal, és a változtatás jogát fenntartja.

Társaságunk nagy hangsúlyt fordít arra, hogy a megjelenő fotók minősége megfelelő és színhelyes legyen.

A színek eltérhetnek a valóságtól, mert azok nagyban függnek a felhasználó által használt technikai eszköz laptop, tablet, mobiltelefon, monitor, stb. beállításától.

Társaságunk az ebből eredő károkért, és félreértésekért felelősséget nem vállal.

A problémák elkerülése érdekében a színek tekintetében egyeztessen segítőkész munkatársainkkal.

Termék kategóriák

  • Babakocsik
  • Gyerekülés
  • Kiságyak
  • Kanapék
  • Ágyak és ágykeretek
  • Matracok
  • Játékok
  • Szekrények
  • Kiegészítő bútorok
  • Kiegészítők

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár illetve az Anix Bt által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban a házhoz szállítás díját illetve az összeszerelés költségét nem tartalmazzák.

A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF-ben leírtak szerint a megrendeléssel a Vásárló vételi ajánlatot tesz, amelynek a megrendelés visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés a Szolgáltató és a Vásárló (megrendelő) között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a szerződés az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre.

A weboldalról megrendelhető termék(ek), illetve a szállítási költségek árainak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek, illetve szállítási szolgáltatások vételárát, díját nem befolyásolja; a termék(ek) megvásárlása és a szolgáltatások igénybevétele a megrendelésben, illetve annak visszaigazolásában szerepeltetett áron, illetve díjazás mellett történik. Ennek megfelelően a megrendelés elküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén a Szolgáltatónak nem áll módjában a különbözetet, azaz pénzt visszatéríteni; ugyanakkor a Szolgáltató a megrendelés elküldését követően bekövetkező esetleges áremelkedéseket sem érvényesíti a megrendelővel (ügyféllel) szemben.

A Szolgáltató a megrendelést (szerződést) annak száma szerint legfeljebb a vásárlás napjától számított 5. év utolsó napjáig tartja nyilván.

Amennyiben a Szolgáltató hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér úgy az Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a Szolgáltató adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A Szolgáltató webáruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

Az árak és a szállítási költségek

A weboldalon megjelenített  árak magyar Forintban (Ft / HUF) értendőek és tartalmazzák a törvény által előírt ÁFA-t, de nem tartalmazzák a kiszállítás illetve szerelés költségét. A szállítási illetve az átvételi módok költségét a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük. Amennyiben rendelést nem tudjuk egyszerre teljesíteni és elküldeni, és azt felhasználó (megrendelő elfogadja) a kiegészítő szállításhoz nem számítunk fel újabb szállítási költséget. Az árak a weboldalon a termékek mellett elérhetőek.

A részletes szállítási összegekről a ÁSZF „Szállítási díjak, szállítás módja” részletes leírásban tájékoztatjuk.

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy azt követően kosarába helyezheti a kiválasztott termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.

A rendelés menete

Felhasználó vendégként (regisztráció nélkül) vagy a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba és megkezdheti a vásárlást.

A felhasználó a termék alatt vagy mellett található „Kosárba” menüpontra (feliratra) kattintva a terméket (a megvásárolni kívánt termék (ek) darabszámát megadhatja) a Kosárba helyezheti.

Bizonyos termékek esetében csak a jellemzők kötelező választása után helyezhető a termék a kosárba. (pl.: szín, méret, minta stb.)

Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Mindent megnéz” majd a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, vagy ellenőrizni szeretné a megvásárolni kívánt termék darabszámát kattintson a „Mindent megnéz” gombra. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kiválasztott terméket a kosárból. A felhasználó a darabszám módosításához a megrendelni kívánt mennyiséget átírhatja és a módosításhoz a „Bevásárló kosár frissítése” ikonra kattintva azt megváltoztathatja a Felhasználó.

Vásárlás azonnali befejezése a weblap jobb oldalon felül elhelyezkedő „Kosár” ikonra majd a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintással elérhető a Felhasználó számára.

Vásárlás módja: vendégként vagy regisztrált felhasználóként

Számlázási információk: Szükséges adatok megadása (Vásárló neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma). Regisztráció és bejelentkezés esetén az adatokat automatikusan betölti a rendszer a már korábban megadott adatokkal.

Szállítási információk: szállítási mód kiválasztása

Fizetési információk: fizetés módjának kiválasztása

Rendelés áttekintése: a kiválasztott termék mennyiségének, árának egyéb felmerülő költségek ellenőrzése a „Vásárlási és szállítási feltételek „elfogadása”.

Ha módosítani vagy javítani szeretne rendelésén, akkor a szerkeszt vagy a Kosár szerkesztése menüpontra kell kattintani.

Ha megrendelését megfelelőnek találta a rendelés a „Rendelés elküldése” feliratra kattintva elküldhető előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van, a bevitt adtok javítására/törlésére.

A megrendelést követően a webáruház e-mailben automatikus visszaigazolást küld a Vásárló részére.

Fontos, hogy a webáruháztól kapott első tájékoztató e-mail nem minősül a rendelés visszaigazolásának csak igazolja, hogy a megrendelést a rendszer feldolgozta. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el a megrendelését. Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot. A  rendelés visszaigazolását az ügyfélszolgálat a feldolgozást követően küldi meg a megrendelőnek a megadott e-mail címre 48 órán belül. (csak munkanapon / hétfő – péntek 9 - 17 óra és szombat 9 - 12 óra között)

A termékek lényeges tulajdonságairól azok képére kattintva és azok leírásában kaphat a vásárlást elősegítő részletesebb információkat. Amennyiben több terméket kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a termékek közé és válasszon további termékeket. Amikor a terméket kiválasztotta és kosárba helyezte, megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége, bruttó ára. Ebben az esetben lehetősége van a mennyiség módosítására vagy termék törlésére.

A Szolgáltató a megrendelést csak akkor fogadja el, amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi kötelező (* csillaggal jelölt) mezőt kitölti.

A Szolgáltató a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben a Vásárló a hibás adatbevitelről tudomást szerez, jogosult és egyben köteles a helyes adatokat haladéktalanul a Szolgáltató tudomására hozni a megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken.

Online vásárlás során elfogadott fizetési módok

  • készpénz (személyes átvétel esetén)
  • utánvétel (futárnak készpénzben)
  • átutalás (előreutalás bankszámlára)

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított

  • Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2 – 14 munkanap (termék típustól függően küldhető vagy csak szállítható).
  • Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron a beszerzés idejétől függően 2 – 8 hét

Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 2 – 14 munkanap (termék típustól függően küldhető vagy csak szállítható).

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron a beszerzés idejétől függően 2 – 8 hét

Házhozszállítás

A házhozszállítás tarifája a termék(ek) megadott szállítási címre az épület első bejáratáig történő szállítását jelenti, a szállításért felelős munkatárs további anyagmozgatásra nem kötelezhető.

Amennyiben a szállítási címre behajtási engedély szükséges, úgy annak a beszerzése a megrendelő (vásárló) feladata.

A terméket a lakásba és azon belüli helyre rakodási díj ellenében szállítjuk, amely a házhoz szállítási díjon felül fizetendő. Ha szeretné, hogy a szállítást végző kollégánk a terméket emeletre (ekre) szállítsa, azt külön díjazás ellenében megteheti. A szolgáltatás igénylése esetén egyedi árajánlat kérése szükséges.

Szállítási díjak, szállítás módja

A megadott házhozszállítási díjak csak Magyarország területén történő kiszállítás esetén érvényesek!

A szállítási díjakat webáruházunkban súly alapján kalkulálja miután a kosárba tette a termékeket.

Ehhez meg kell adnia milyen városba, irányítószámra megy a csomag.

Ezek megközelítően az alábbiak szerint alakulnak: 

  • 0 - 2 kg*-ig (pl. játék, kiegészítők, tapéta,) : 1.500 Ft azaz Egyezerötszáz Forint / rendelés.
  • 2,1-10 kg* közötti termékek (pl. gyerekülés, babakocsi, etetőszék,): 2.500 Ft azaz Kettőezer-ötszáz Forint / rendelés
  • 10,1-30 kg* közötti, ill. nagykiterjedésű termékek: (pl. fenyő kiságy minden galériágyunk, autóságy, egyes bútorok):  5.000 Ft, azaz Ötezer Forint / rendelés
  • 30,1-50 kg* közötti, ill. nagykiterjedésű termékek: (majdnem minden autóságy, szekrények, könyvespolcok):  7.000 Ft, azaz Hétezer Forint / rendelés
  • 50.1-100 kg* között, ill. nagykiterjedésű termékek (komplett bútorok):10.000 Ft, azaz Tízezer Forint / rendelés
  • 100 kg* felett, ill. nagykiterjedésű termékek (komplett babaszobák, gyerekszobák):15.000 Ft azaz Tízenötezer Forint / rendelés

Ha kosárba tette a terméket, a megrendelés közben a webáruház kalkulálja a fizetendő szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén a szállítási költség kevesebb lehetmint az egyes termékek szállítási költségeinek összege, mivel a két termék együttes súlya nem esik magasabb szállítási kategóriába. Például: tűzoltó autóságy 7000 Ft + tapéta 1500 Ft, a szállítási költség 7000 Ft.

*a kg a szállítási súlyra vonatkozik, ami nem mindig azonos a termék valódi súlyával. Például nagyméretű, de könnyű termék (ek) esetében a szállítás költségét tényleges tömegén kívül az is befolyásolja, hogy mekkora helyet foglal el a szállítóeszköz rakterében. Ezt nevezzük térfogatsúlynak. Ebben az esetben a térfogatsúly alapján történik a szállítási díj számítása. 

Amennyiben a szállítási költségekről további információra van szüksége, állunk rendlelkezésére a +36-70/458-3183 telefonszámon vagy e-mailben: webaruhaz@anix.hu

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS és a CS-SPRINT futárszolgálat illetve az ANIX Bt munkatársai kézbesítik.

A csomagok kézbesítése a futárszolgálat esetében munkanapon 8 és 18 óra között az ANIX Bt által történő kiszállítás esetében előre egyeztetett időpontban történik.

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt vagy a szállítót folyamatosan tudják fogadni és biztosítani tudják a küldemény, az ellenérték és a szállítási díj vagy az utánvétel díjának a futár vagy a szállító részére való teljesítését.

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Cím:                   2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
Telefon:              +36 1 802 0265
Mobil:                 +36 20 890-0660
Ügyfélszolgálat: Munkanapokon 7.00 - 20.00 óra között.
E-mail:                info@gls-hungary.com

Web:                  https://gls-group.eu/HU/hu/home
Csomagkövetés https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

CS-SPRINT futárszolgálat (CS 80 Kft.)
Cím:                    1116 Budapest, Csömöri út 80.
Telefon:               +36 20 29·39·999
Mobil:                 +36 20·49·39·999 vagy +36 20·49·39·999
Fax:                    +36 1·401·3094
Ügyfélszolgálat: Munkanapokon 9:00 – 18:00 óra között
E-mail:                info@cs-sprint.hu
Web:                  http://cs-sprint.hu

 Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor azt valóban ki tudja fizetni a futárnak vagy a szállítónak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében az újraküldést vagy kiszállítást kizárólag a csomag (termék) ellenértékének és a szállítási díj előre történő kiegyenlítése (átutalása) esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Ingatlanba történő beszállítás:

Az ingatlanba történő beszállítás a házhozszállítási költségen felül külön fizetendő költséget jelent. A beszállítási munkát kizárólag az Anix Bt. szakértő dolgozói végzik.

A szolgáltatás igénylése esetén egyedi árajánlat kérése szükséges. Az ajánlat elkészítéséhez szükségesek az ingatlan tulajdonságai (családi ház, parkolási lehetőség a kirakodás idejére, szűk folyosó, lift, emelet, tetőtér stb.)
A beszállítást kapun, bejárati és szobaajtón keresztül végezzük, egyéb nyílászáró szerkezeten történő szállítást nem végzünk!
Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles!

Szerelés:

A szerelési szolgáltatás igénylése esetén kérjen az egyedi szállítási és szerelési árajánlatunkat. Az ajánlat elkészítéséhez szükségesek az ingatlan tulajdonságai (családi ház, parkolási lehetőség a kirakodás idejére, szűk folyosó, lift, emelet, tetőtér stb.

A szerelési munkálatokat az ANIX Bt szakértő munkatársai végzik. 
Elektromos hálózatba (lámpa) bekötést beszerelést nem vállalunk!

Szállítás menete:

Rendelésének házhozszállítása előtt 1 vagy 2 munkanappal telefon vagy e-mail üzenetet küldünk, melyben megadjuk a szállítás és érkezés várható időpontját. A megadott szállítási időpont elfogadását, elutasítását vagy más időpont kérését telefonon vagy e-mail-ben hozhatja tudomásunkra. Ha nem kapunk visszajelzést a megrendelés kiszállítását elhalasztjuk.

Nehéz és nagyméretű terjedelmes termék (áru) esetén (szekrény, ágy, stb.) amennyiben csak házhozszállítás rendelt meg kérjük, segítsen vagy gondoskodjon segítőről a szállító járműről történő lerakodásban a termék állapotának megóvása érdekében. A tervezett időpont betartása tőlünk független okok és események miatt (forgalom, időjárás, műszaki okok stb.) változhat, így a megadott időpontot nem minden esetben tudjuk garantálni. 
A megrendelt szolgáltatásokat az Anix Bt. udvarias, felkészült szakképzett kollégái végzik.

A legtöbb webáruházban forgalmazott nagyméretű terméket lapraszerelten és nem összeszerelve szállítjuk.

Személyes átvétel üzletünkben

Ha a megrendelő a megrendelt és visszaigazolt terméket szeretné személyesen elszállítani, azt megteheti üzletünkben, előre egyeztetett időpontban (munkanapokon nyitvatartási időben hétfőtől – péntekig 9 – 17 óráig vagy szombaton 9 – 12 óra között

ANIX GYERMEKÁRUHÁZ 9700 Szombathely, Semmelweis u. 28. (Bejárat Vasút u 15 felől, Vasútállomástól kb. 100m)
A személyes szállítás esetén a webáruház üzemeltetője nem tud felelősséget vállalni a szállítás során keletkező sérülésekért és károkért.

Az üzletünkből történő árumozgatás, valamint a szállító járműre történő fel illetve berakodás a megrendelő feladata

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

Elállási jog

Fontos, hogy a hazai jogszabály értelmében "fogyasztó" azaz a továbbiakban vásárló csak magánszemély lehet, tehát az elállás joga vállalkozásokra nem vonatkozik.

A vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
A vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A Szolgáltató tájékoztatja a házhozszállítási szolgáltatást igénybe vevő vásárlót, hogy a vásárló főszabály szerint a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést jogosult a megkötésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül felmondani. Amennyiben a vásárló kifejezetten kérte a Szolgáltatótól, hogy a szolgáltatás teljesítését a szerződés megkötését követő 14 napon belül kezdje meg és a szolgáltatás teljesítése megkezdődött, a vásárló a szerződést a megkötése napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül felmondhatja azzal, hogy a felmondás jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően elveszíti. Ha a vásárló a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a szolgáltató ésszerű költségeit. Szolgáltató felhívja továbbá a házhozszállítást igénybe vevő vásárló figyelmét, hogy a szolgáltatásra irányuló szerződés fentiek szerinti felmondással történő megszüntetésére nincs lehetőség fuvarozás esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

Az elállási jog nem áll fenn az áru adásvételére vonatkozó következő szerződések esetében:
 - zárt csomagolású áruk, amelyek higiéniai, vagy egészségvédelmi okokból az átadást követő felbontásuk után nem alkalmasak a visszaadásra, vagy
- olyan nem előre gyártott áruk, amelyek egyedi ügyfélmegrendelésre készültek, vagy egyértelműen a vásárló személyes igényeihez igazították őket, vagy
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást azt felbontotta.
(az elállási jog alóli összes kivételt a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-ban olvasható.)

Elállási jog gyakorlásának menete

Ha a vásárló elállási jogával élni kíván; elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a szolgáltató jelen pontban meghatározott elérhetőségeire. Ebből a célból a vásárló felhasználhatja a következő linken keresztül elérhető és letölthető elállási nyilatkozat mintát is http://www.cilek-butor.hu/elallas amely bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://www.cilek-butor.hu/elallas.pdf

Ha a vásárló az elállással érintett terméket házhoz szállítással rendelte meg, elállási nyilatkozatát az az ügyfélszolgálat részére küldheti meg (levelezési cím: 9700 Szombathely, Semmelweis utca 28.; e-mail cím: webaruhaz@anix.hu).
Amennyiben az adott terméket a vásárló a szolgáltató üzletében veszi vagy vette át, úgy az elállási nyilatkozatát ennek az üzlet részére juttathatja el személyesen, levélben vagy e-mailben.

A vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló az erre irányuló nyilatkozatát a vásárlástól számított 14 naptári napon belül elküldi a szolgáltatónak. A szolgáltató e-mailben igazolja vissza a vásárló elállási nyilatkozatának megérkezését.

Postai úton történő visszajelzés esetén a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének (szolgáltatóhoz való megérkezésének) idejét veszi figyelembe a szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítani tudja az elállási nyilatkozat feladásának dátuma.

A vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a szolgáltató részére visszajuttatni. A házhoz szállított, elállással érintett termékek a szolgáltató üzletébe küldhető, illetve vihető vissza. Amennyiben a vásárló az elállással érintett terméket a megrendelést követően a szolgáltató üzletében vette át, akkor azt az üzletbe küldheti, illetve viheti vissza, ahol a terméket átvette. A határidő betartottnak minősül, ha a vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A vásárló az elállással érintett termékeket postai úton vagy csomagszállítással foglalkozó futárszolgálat közreműködésével küldheti vissza a szolgáltató részére.

A termék a szolgáltató részére történő visszaküldésének vagy visszaszállításának költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha a szolgáltató vállalja a visszaküldés költségét. A szolgáltató felhívja a vásárló figyelmét arra, hogy a termék visszaküldésének költségei akkor is a vásárlót terhelik, ha a vásárló a termék házhozszállításakor gyakorolja elállási jogát. A vásárló kérésére a szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a vásárlót terheli, a szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a vásárlótól, csak segítséget nyújt, hogy a vásárlónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. A vásárló erre irányuló igényét szolgáltató adatai elérhetősége egyikén fogadja.

A szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldése közvetlen költségének kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a vásárló elállásáról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a szolgáltató visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy a vásárló a szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe. Nem illeti meg a Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. Vásárló tudomására szolgál, hogy a termékek vételárának, illetve szállítási díjának készpénzben történő visszatérítésére abban az esetben van mód, ha a vásárló a terméket a megrendelését követően a szolgáltató üzletébe vette át és ugyanoda vitte személyesen vissza.

Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be

Csomag visszaküldés

Javasoljuk, hogy az eredeti csomagolást őrizze meg a biztonságos szállítás és a termék sérülésmentes visszaérkezése érdekében!  A terméket (beleértve a gyári csomagolását is) oly módon célszerű visszacsomagolni, hogy az épségben visszajusson a szolgáltatóhoz. Ezzel megelőzhető, hogy a visszaszállítás során megsérüljön a termék. A legjobb megoldás az, ha a vásárló úgy csomagolja vissza, ahogy azt megkapta. A csomagot a vásárló saját költségén kell feladnia részünkre, ezt a költség nem térítjük vissza.

FIGYELEM! Utánvéttel visszaküldött csomagokat NEM áll módunkban átvenni!

Pénz visszafizetés

Ne felejtse el megadni, hova kéri (cím, bankszámla, stb.) a pénz visszafizetését. A jogszabály értelmében az áru hozzánk történő visszaérkezését követően Önnek 30 napon belül a pénzt küldenünk kell.

Ha a visszaérkező terméknek Önnek felróható baja van (beleértve a visszaszállítás során történt sérüléseket is), az ebből fakadó kárt Önnek kell megfizetnie, tehát levonhatjuk az Önnek visszafizetendő összegből.

FIGYELEM! Szerzőjogi védelem alatt álló termékek (jellemzően analóg vagy digitális hordozón fellelhető hang-, kép, szoftver, stb.) esetén az elállás feltétele a küldemény felbontatlansága!

Jótállás, szavatosság

Jótállás (garancia)

Amennyiben a vásárló Fogyasztónak minősül, jótállási (garanciális) jogok illetik meg a bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó termékvásárlás esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerint az annak mellékletében felsorolt termékek vonatkozásában.

Jótállás (vagy garancia) esetén a Szolgáltató garantálja, hogy annak időtartama alatt a termék kifogástalanul működik. A Szolgáltató csak akkor mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék értékesítésekor még nem volt meg a termékben, az a teljesítés után keletkezett. A kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendeleten alapuló jótállás időtartama a termék a vásárló részére történt átadásától számított 1 (egy) év. A forgalmazó által vállalt garancia feltételeit a vásárló az adott árucikk információs oldaláról és a termékhez mellékelt jótállási jegyről ismerheti meg.

A jótállásra (különösen a jótállás esetén érvényesíthető igényekre) egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályok az irányadók. A jótállás a vásárló

egyéb jogszabályon alapuló jogait nem érinti.

Ide vonatkozó jogszabály 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról (http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.261676)

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?

A vásárló webshopot üzemeltető szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján?

A vásárló választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a forgalmazó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a forgalmazó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló kellékszavatossági igényét?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 munkanapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vásárló a forgalmazóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogok érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető nyújtotta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a vásárló választása szerint kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó (forgalmazó) által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a terméket a forgalmazó által történt forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát érvényét veszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A forgalmazó vagy a gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A forgalmazó vagy a gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A forgalmazónak vagy a gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

FIGYELEM! A vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényét egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesítheti. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

A vásárló és a forgalmazó közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a vásárló hátrányára nem térhet el.

A vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával vagy jótállási jeggyel vagy nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Forgalmazót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Forgalmazó a vásárló által nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát igazolható módon a vásárló rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Forgalmazó a vásárló szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is akkor öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a vásárlót.

A Forgalmazó a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb harminc napon belül elvégezze.

Panaszok intézése és bejelentése

A vásárló panaszát megteheti a személyesen vagy írásban a Szolgáltató adatai, elérhetősége között megadott helyen. A beérkezett panaszról a szolgáltató jegyzőkönyvet köteles felvenni és a panaszt a felvétel napjától számított 3 évig, az arra adott válasszal együtt meg kell őrizni és az ellenőrző hatóságok kérésére bemutatni. A szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra a szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a vásárló lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

Panasza esetén lehetősége van még békéltető testülethez fordulni:

A Békéltető testület feladata. A szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése. A Fogyasztónak minősülő vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes vagy az általa megjelölt, kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető testületre vonatkozó jogszabályi rendelkezések alkalmazásában fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

2017. január 1-től a fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím:                        9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon:                 +36 94 312-356
Fax:                        +36 94 316-936
Név:                       Dr. Kövesdi Zoltán
Ügyintéző:             Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs
E-mail:                    bea@vmkik.hu

A további magyarországi békéltető testületek pontos elérhetősége a következő linkre kattintva érhető el: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html vagy a http://www.nfh.hu/node/8579. vagy http://jarasinfo.gov.hu/

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A fogyasztói jogviták online rendezése

Az Európai Parlament és Tanács 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) 14. cikk (1) és (2) bekezdése szerint:

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, https://webgate.ec.europa.eu/cas/eim/external/register.cgi?

Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül.

A vitarendezési platform címe: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Mi történik reklamáció esetén?

 Társaságunk az esetleges felmerülő problémákat minden esetben rendezi!

Azért, hogy minél gyorsabban tudjuk a problémát rendezni, kérjük, segítse munkánkat.

kérjük küldje el e-mailen az webaruhaz@anix.hu címre:

  • fénykép a sérülésről (esetleg videofelvétel)
  • részletes leírás a sérülésről, hiányról
  • a sérült vagy hiányzó elem pontos elemszámának megadását, (ezt az összeszerelési  útmutatón-rajzon megtalálja)
  • fénykép a gyári csomagoláson található címkéről

A kért információk alapján tudjuk a termék gyártójánál a sérült, vagy hiányzó elem, alkatrész cseréjét vagy pótlását bejelenteni.

A beérkező csere vagy pótelemeket, alkatrészeket futárral vagy személyesen juttatjuk el Önökhöz térítésmentesen. A reklamációt igyekszünk a legrövidebb idő alatt rendezni.

Általában a reklamáció rendezési határideje a 30 napot sohasem haladja meg, de bizonyos esetekben a reklamáció rendezése azonban hosszabb is lehet, amelyről értesítjük.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Vegyes rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.cilek-butor.hu/adatvedelem továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://www.cilek-butor.hu/adatvedelem.pdf

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók

Tárhelyszolgáltató

A tárhely szolgáltató neve:                            SiteGround Spain S.L.
A tárhely szolgáltató címe:                             Calle Prim 19, 28004 Madrid, Spain B – 87194171
A tárhely szolgáltató e-mail címe:                 info@siteground.com
A tárhely szolgáltató weboldala:                   https://www.siteground.com

Inscrita en el Registro Mercantil de Madrid, Tomo 33085, folio 1, hoja M-595464

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek hatályba lépésének és utolsó módosításának dátuma: 2018. május 25.